Rychlost 1Gbit LAN?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 10 07:14:54 CET 2009

 10.2.2009, 7:08:55

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Tomáš Tomáš napsal:

> Nakonec mi to nedalo a spat jsme nesel. Zahada odhalena, kopiroval
> jsme pomoci Servant Salamandra 2.51 a jak se zda soudruzi nekde
> udelali chybu a SS jaksi pomalu kppiruje na sitove diky, blizsi zde.
> http://forum.altap.cz/viewtopic.php?t=2788&start=105&postdays=0&postorder=asc&highlight=

> Proc zrovna ja musim narazit na kazdou chybu v kazdem sw :-)

Kohnovi jdou špatně obchody, blíží se bankrot. Celé večery klečí v synagoze a ptá se Boha: "Proč Já, Proč zrovna mě?".
Ale žádná odpověď. Týden nato mu syn uteče k cirkusu a dcera se spustí s dragounem, ještě k tomu s křesťanem.
Zase se Kohn modlí a zase se ptá: "Proč já? Proč ausgerechnet já?" Týden nato Kohnovi zemře žena. "Proč?!".
O týden později Kohn vyhoří, věřitelé se přihlásí o všechny směnky a banka mu zamítne úvěr. Zoufalý Kohn jde zase
do synagogy, ale ještě na schodech zakopne a natřikrát si zlomí nohu. "Proč?! Proč zase já?", vzpíná zoufalý,
v bolestech na zemi lezící Kohn ruce k nebi.
Konečně se Bohu Kohna zželelo a odpoví mu: "Já ti ani nevim, Kohn. Prostě mě poslední dobou nějak sereš..."