DVD prehravac Cyberhome 465 a zrejme vadny zdroj?

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Únor 10 06:24:20 CET 2009

myslite ten vetsi elyt 400V?

ten nafoukly ani neni, spise ten maly s tou teckou...

http://img3.imageshack.us/img3/8238/img2931wt7.jpg

ono to zarizeni ma  cenu tak 100,- Kc, tak se radsi zeptam, na kolik Kc
prijde ten maly elyt v GESu treba, dik...

ono to v tom pristroji je stale pod proudem, tak to za tri roky asi chcipne,
jhe to notrmalni nebo blbe navrzene?