Rychlost 1Gbit LAN?

milan milan@bastl.sk
Úterý Únor 10 01:15:01 CET 2009

No a? Tym chcete povedat ze ked vam tak aj ostatntym to bude chodit
80MB/s?

Povedal som - a na tom trvam -  ze je to rychlost *beznych* onboard
smejdov a sietoviek za 5 euro.

 Mimochodom, nechal som si vyhladat ten marvell na googli - vacsinou sa
to vratilo spolu s vyrazmi "slow", "crash" a "driver update did not
solve the issue".

-m-