automatizace na zeleznici

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 9 21:31:11 CET 2009

Nevim zda je nebo neni realne zrusit vypravciho, ale zcela jiste vim, ze
jet do Prahy s celou rodinou do zoo je finacni sebevrazda.

Jezdil jsem vlakem do skolu z CB do Plzne a pocmarane vlaky, rozrezane
sedacky a vsechno co pises bylo i tehdy - tekouci voda byla jen v rece
za oknem. I tak se mi vyplatilo jezdit vlakem.

Ono ostatne pomalu veskera HROMADNA doprava mi prijde nejaka uchylarna
pro hornich 10k. Cesta do prace autobusem zde v CB me vyjde na 48Kc - je
to presne 11km tam a zpatky!! Zrejme je neco spatne.

Radek Vicek