automatizace na zeleznici

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Únor 9 21:25:45 CET 2009

Zajimave, ESA mela drobny programovy nedostatek a za dobu jejiho provozu se tato projevila jednou => je nespolehliva i kdyz ji nebyl problem opravit jednou pro vzdy.

Proti tomu banda vypravcich s vice ci mene nedefinovanou naladou, hladinou alkoholu v krvi, na jejich triko jde radove vice nehod a ty povazujeme za spolehlive :-)

>No mozna kdyby vsechna ta uzasna automatizace byla spolehliva, tak bych
tomu veril. Ale ztracejici se vlaky na trati a dalsi "usmevne" pribehy
mne presvedcily, ze je to blbost, jeste je brzo ... :)