automatizace na zeleznici

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Únor 9 19:39:06 CET 2009

Hezky vecer,

    nejak moc nechapu o co presne jde, ale pokud ma jit o stroj, ktery
nahradi vypravciho tak je to cesta do pekel. Ona na to staci uz ESA...
No jde o to, ze zadna masina nedovede nahradit cloveka a tedy by
rozhodovala o zivotech lidi. A take jak bude ridit posun, kdo bude
urcovat, jak se ma posunovat a tak?

    Nebo jde o to, udelat z vypravciho cvicenou opici na mackani
tlacitek? Nevim.  Slo by to vice rozepsat?

    Pokud budete neco navrhovat, tak se moc primlouvam za to, aby u toho
byl i nekdo z provozu, kdo zna "zabezpecovaci logiku". A take pocitat s
tim, ze cokoli muze selhat a je potreba mit nahradni reseni. Vsechna
zarizeni ji mela, az posledni dobou se nejak moc spoleha na techniku a
kdy se pak poroucha jeden adapter do zdi co napaji HUB tak na dve ci tri
hodiny zastavi doprava, protoze neni jak jezdit... A take to neprehanet
s diagnostikou a hlidanim. Aby pak nejezdila pohotovost na poruchu, kdyz
si pavouk usmysli jezdit pred zarovkou nahoru a dolu, nebo kdyz nekdo
pridrzi brevno zavor a to se spusti o sekundu pozdeji...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz