OT: Krbova kamna s vymenikem

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Únor 9 16:34:39 CET 2009

Osobne bych rekl, ze to je tak akorat, z 12kW kamem proste 12kW ve vode
nedostanete :-)

K problemu, nepisete cim budete topit (uhli, drevo, suche/mokre)  ani jak
velke topeniste ty vase kamna mají, tak tezko radit.
Obecne to není az tak kriticka zalezitost, kolega ríka, kdyz je topic
inteligent tak staci i casove rele, pokud prase, ktere topi mokrym drevem
prolozenym pet lahvemi tak nepomuze ani lambda a litinovy vymenik :-)
Navrzene reseni s termostatem fungovat bude, ale chce to poradne vyresit
ochranu toho termostatu .

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of "Ing. K.Prokůpek"
Sent: Monday, February 09, 2009 4:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Krbova kamna s vymenikem

Nejsou 3 radiátory málo? Každý radiátor má nějaký výkon, který muže
předat do okolí. Obvykle to bývá 2-3kW , méně často 3-4,5kW.
Dražší řešení je použít výměník (zásobník) s více topnými "spirálami"
(vstupy). A společně regulovat výkon kotle.

Nejdůležitější je zajistit oběh vody ikdyž vypadne elektrika, jinak to
roztrhá výměník v kamnech.

KPR

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3838 (20090209)

http://www.eset.cz