OT - jak poznat funkční SODIM SDRAM - reklamace v obchodě

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pondělí Únor 9 10:49:46 CET 2009

Nakupujte u CZC, uz nekolikrat jsem tam reklamoval a vzdycky absolutne
bez problemu, maximalni ochota, pokud si omylem koupite nekompatibilni
kusy HW obratem Vam je vymeni za jiny typ. A pokud Vam prodejce bude
tvrdit, ze je pamet OK a Vam nefunguje ve dvou ruznych NB, doporucuji
kontaktovat Sdruzeni obrany spotrebitelu (http://www.spotrebitele.info).

Ales Chlubny