OT - jak poznat funkční SODIM SDRAM - reklamace v obchodě

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Pondělí Únor 9 09:06:00 CET 2009

Zdravím konferenci,

Chtěl bych se zeptat, zda je nějaký obecně uznávaný způsob jak prokázat funkčnost RAM při reklamaci v obchodě?

- kromě přímo předvést, že v něčem jde
- mam na mysli např výpis z nějakého programu, co prozkouší různé kombinace.
- případně zda někdo nemáte zkušenost, jak to funguje v Mironetu při reklamaci RAM

mám takový problém,

potřeboval jsem historickou SODIM SDRAM,

koupil jsem ji teda v obchodě, ale při vyzkoušení ve dvou NB ani v jednom nechodila.

Tak jsem se vrátil do obchodu a myslel jsem že ji vyměním *,
ale prodejce nechtěl tak to nakonec dopadlo, že jsem ji tam nechal na reklamaci **.

Jestli je RAM funkční nevím, třeba v něčem půjde, ale je také možné že je vadná. Když jsem ji koupil a doma rozbaloval, tak jsem zjistil, že už byla rozbalená (bylo to tak šikovně udělané, že jsem si toho v obchodě nevšim).

* Den předtím než jsem ji koupil mi slíbil, že když mi nepůjde peníze mi sice nevrátí, ale RAM vymění za jiné zboží v podobné ceně.
** I to byl celkem problem, protože obchodník o RAM ležící na stole, aniž by ji někam připojil, prohlásil že je v pořádku a nechtěl ji vzít na reklamaci

Děkuji za pomoc,
Honza OK1CJH