OT - jak poznat funkční SODIM SDRAM - reklamace v obchodě
Jan Hovorka
OK1CJH@seznam.cz
Pondělí Únor 9 09:06:00 CET 2009
Zdravím konferenci,
Chtěl bych se zeptat, zda je nějaký obecně uznávaný způsob jak prokázat funkčnost RAM při reklamaci v obchodě?
- kromě přímo předvést, že v něčem jde
- mam na mysli např výpis z nějakého programu, co prozkouší různé kombinace.
- případně zda někdo nemáte zkušenost, jak to funguje v Mironetu při reklamaci RAM
mám takový problém,
potřeboval jsem historickou SODIM SDRAM,
koupil jsem ji teda v obchodě, ale při vyzkoušení ve dvou NB ani v jednom nechodila.
Tak jsem se vrátil do obchodu a myslel jsem že ji vyměním *,
ale prodejce nechtěl tak to nakonec dopadlo, že jsem ji tam nechal na reklamaci **.
Jestli je RAM funkční nevím, třeba v něčem půjde, ale je také možné že je vadná. Když jsem ji koupil a doma rozbaloval, tak jsem zjistil, že už byla rozbalená (bylo to tak šikovně udělané, že jsem si toho v obchodě nevšim).
* Den předtím než jsem ji koupil mi slíbil, že když mi nepůjde peníze mi sice nevrátí, ale RAM vymění za jiné zboží v podobné ceně.
** I to byl celkem problem, protože obchodník o RAM ležící na stole, aniž by ji někam připojil, prohlásil že je v pořádku a nechtěl ji vzít na reklamaci
Děkuji za pomoc,
Honza OK1CJH
Další informace o konferenci Hw-list