SPAM: Re: OT GParted

Zdenek zdej@atlas.cz
Neděle Únor 8 15:21:10 CET 2009

Operace se podarila, pacient prezil :-)

Po smazani rozsireneho sda2 zustaly na disku oddily sda1 (C) a sda3 (D),
ac jsem tomu neveril, protoze D jsem puvodne vytvarel pri instalaci Win
na rozsirenem oddilu.

Potom se bez problemu nainstaloval Ubuntu na sda2 a sda4. Nenasel jsem
zpusob, jak toto zmenit. Fdisk sice lehce nadava:

Zařízení Zavádět   Začátek       Konec    Bloky    Id  Systém
/dev/sda1   *           1        1912    15358108+   7  HPFS/NTFS
/dev/sda2           14351       14593     1951897+  82  Linux swap/Solaris
/dev/sda3            1913       13062    89562375    7  HPFS/NTFS
/dev/sda4           13063       14350    10345860   83  Linux
Diskové oddíly jsou chybně seřazeny

ale vse funguje ve Win i Lin. Ve Win se tvari jako 2 primarni a 2
nezname oddily. Navic me to donutilo udelat kompletni zalohu, coz jsem
dlouho odkladal.

Diky za pomoc.

Zdenek