Uplne, ale dokonale OT - zly sen

Rollfree rollfree@volny.cz
Sobota Únor 7 22:51:24 CET 2009

Skoda, ze nemate trochu lepsi spani. Kdybyste spal jeste chvili, tak jsme
se mohli dozvedet, jak se to zruseni pocitacu projevilo na efektivite prace
toho uradu. Mozna to bylo prospesne nejen v oblasti uspory energie.

rollfree

**************************
Od: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>

Snival sa mi takyto sen: bol som reporter a robil som rozhovor na blizsie neurcenom urade.

Uradnik: ... viete, dneska je dolezite energiou predovsetkym setrit.
Reporter: Ano, to urcite. Ale ako sa to presne tyka vasho uradu?
U: No, zistili sme, ze v kancelariach nam velku cast spotreby tvoria pocitace.
R: Ano, a...?
U: Vedeli ste, ze najvacsiu cast spotreby modernej pocitacovej zostavy tvori zakladna doska s tym... no... procesorom? Tak sme ju v kazdom nasom pocitaci dali odpojit od zdroja.
R: [zalapa po dychu] ... ale to potom nic nevidite na monitore?
U: Spravne, to nam umozni monitor vypnut. Vedeli ste, ze monitor v modernej pocitacovej zostave je zodpovedny za tretinu spotreby?
R: No ale to vam nic nefunguje!?
U: ... ako co?
R: No, napriklad internet.
U: Naopak, internet nam funguje vynikajuco. Mame vysokorychlostne pripojenie, na ktore sme dostali dotaciu.
R: ... a ako prijimate e-maily?
U: Naco by sme ich prijimali? Tie srandicky, co v nich chodia, predsa dnes uz davaju aj v televizii.*
R: No a co teda robite?...
U: Koncom kazdeho mesiaca na predpisanom tlacive trojmo vykazeme usporu elektriny, a za to dostane nas urad stimulacnu odmenu...

Pfuj, ako dobre ze som sa zobudil, a bol to len zly sen...

Pekny vikend!

wek

* [pozn. pre citatelov z CZ: na jednom slovenskom kanali vraj je taky program, aj ked ja som ho este nevidel]