Obsah flash ROM pro Radeon 9500 / 9500PRO

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Únor 7 00:38:48 CET 2009

Fragmenty obvykle dělá vadná paměť ne GPU, takže správný firmware asi ani
nepomůže. Jinak bych zkusil zapátrat na nějakých stránkách (nebo spíš raději
ftp) výrobců, občas nabízeli upgrade firmware ke grafikám. Ještě by něco
mohlo být na www.guru3d.com