Plesnive trafo (neni patecni OT)

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pátek Únor 6 23:43:27 CET 2009

Jelikoz pro mereni pouzila 2500 V, tak si myslim, ze to pro oddelovaci trafo
naprosto dostatecne.

Jak uz jsem psal v precozim prispevku:
1. Je treba trafo vysusit, nejlepe horkym vzduchem po dlouhou dobu

2. Aby znovu nenavlhlo je treba jej imregnovat, navijarna je dobry tip
  (nikdo po Sase nechce generalku, jen to trafo namocit do impregnacniho
roztoku a zapect)

Trafo bude samozrejme dobre fungovat i bez vyse uvedenych kroku, ale
tyto kroky mu vyrazne prodlozi zivotnost (zastavi se rozklad izolace
a zabrani se dalsimu navlhani).

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti