Plesnive trafo (neni patecni OT)

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Únor 6 19:16:42 CET 2009

Zrovna nedavno jsem rozebiral trafo, kde byla bavlnena izolace a papir.
Oboje rozezrane, bavlnena izolace se drolila na prach, ale co bylo
zajimave ze k tomu stacil kousek PVC buzirky kterou nejakej sikula co to
motal, nastrcil na vyvody. Cast buzirky zabalena do vinuti se teplem
pomalu rozkladala a vznikajici produkty (asi se znacnym obsahem chloru)
to uplne rozezraly. V mistech chranenych ucinkum chloru byla bavlna jak
nova. Takze na chlor a chlor obsahujici sajrajty pozor.

S pozdravem,
Ales Chlubny