Plesnive trafo (neni patecni OT)

azehw azehw@volny.cz
Pátek Únor 6 18:52:54 CET 2009

Ja bych ho jen mechanicky ocistil, vysusil par hodin v peci (v troube) mirne
nad 100°C a nasledne impregnoval. Kdyz ne ja, tak nekde, kde na to maji
aparaturu (opravny motoru a traf). Pokud mozno vakuove. Prece jen je to
oddelovaci trafo...
Rozhodne bych nepouzil Savo, chlornan se rozklada, chlor mizi a zustava
navlhavy chlorid.
AZE

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 06, 2009 5:16 PM
Subject: Plesnive trafo (neni patecni OT)

Hezke odpoledne,

    ac to zni jako patecni srandicka, tak myslim tento dotaz vazne. Mam
oddelovaci bezpecnostni trafo, zel skoro rok bylo v chladne bunce a
trochu navhlo (izolacni odpor je kolem 200 az 250M ale urcite se zlepsi)
a na civkach je plisen.

    A ja se ptam, jak se zbavit plisne a neznicit trafo. Cokoli jineho
bych vzala Savem pod vodou a byl by klid, ale trafo je jednak dosti
velike na polozeni do umyvadla a druhak by se mu pobyt ve vode asi moc
nelibil.

    Mate nejaky napad? Otecko radi jej pripojit k siti a nechat vysusit
s tim, ze plisen zajde suchem. Mne potom napadlo ji postrikat chladicim
sprejem, ale nejak se mi to nezda...

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz