Plesnive trafo (neni patecni OT)

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pátek Únor 6 18:49:16 CET 2009

Ja bych k tomu pridal nejaky impregnacni roztok, treba selak, nebo neco
podobneho.
Urcite ne vodu, nebo agresivni rozpoustedla.
Vysusit, vyfoukat a napustit impregnaci.
Asi bych volil nejaky druh oleje, nejlepe na silikonove bazi.
Jednak tim zabranite dalsimu navlhani a zaroven zlepsite elektrickou
pevnost.

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti