Re: Odporovy delic v zpetne vazbe LM2674 + druhy stupen filtrace?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Únor 5 15:02:29 CET 2009

Ale jo, vsak ja take spise zkousel stesti, nekdo to mohl resit a usetrit
mi praci :-)
Proste pockam az dorazi objednne IC, zadratuji a zkusim odmerit, bohuzel
to je vse v SMD, ale zakldni prehled ziskam i pri prodratovani na univerzalce.

WS

>Ahoj,

myslim si, ze mas asi nasledovne moznosti:

1) zobrat si spice a urobit si simulaciu, pripadne si urobit vlastnu
analyzu (ale v pripade LT sa to robi dost zle)
2) osadit si PCB a pomerat
3) zaplatit si niekoho, kto Ti to navrhne na mieru

Takze tak to vidim ja. Viem, asi som Ta nepotesil... Ale verim tomu,
ze chapes aj Ty dovody, pre ktore som len takto strucny.

A.