OT GParted

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Únor 5 10:12:54 CET 2009

Stejnym SW ze stejneho CD jsem ten disk rozdelil a pozdeji i upravoval
velikosti sektoru.

Noveho snad nic. On ho i korektne najde (velikost a typ sedi), ale
nevidi na nem sektory. Nekdy jsem narazil na to, ze je bylo potreba
nejdriv odpojit. Ted ale pripojene nejsou.

Kdyz na to koukam ve Win pres Spravu disku, tak v tabulce je spravne:
Oddil C	NTFS
Oddil D	NTFS
a 2 Nezname (Linux)

Na obrazku pod tim, je ale navic obdelnik "nova logicka jednotka" a ma
stejnou velikost jako oddil D. Zaroven je velkova velikost disku chybne
zvetsena o tuto velikost.

Zdenek