OT Zobrazenie mailu od RV

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Únor 5 06:42:35 CET 2009

> Kdyz jsem s tim zacal tak jsem si v archivu overil jak se tam zprava
> zobrazuje - byla bez problemu a signaturu server pred odeslanim
> odstranuje jak je videt zde:
>
> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-February/136426.html
>
> tudiz zpetne je rozesilana uz normalne bez podpisu. Ja aspon zde v mailu
> nevidim vubec nic - zadnou zmenu proti predtim.

Nie, ta priloha nie je odstranena, ten text je zmatocny: ona je len akoze odstranena v tom jednom html v archive, inak je rozosielana - presne ako akakolvek ina priloha, skuste si pozriet akykolvek HTML mail, prip. mail s obrazkovou prilohou - napr. hned nasledny http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-February/136429.html .

Pritom ta priloha je vsak zrejme "znovuprilepena", pretoze textova cast je prekodovavana co sa znakovej sady tyka - to sme predsa uz velakrat preberali. Takze pokojne uz moze v tom case byt samotny text zmeneny. A cely krasny podpis je tym padom na dve veci.

Riesenie pritom ja osobne nevidim, ten problem je analogicky tomu, ked niekto pouziva nejaky webmail ktory tam narve html bez opytania.

Co sa mojich netypickych klientov tyka, tak v Popcorne vdaka tomu, ze text ako taky je tam, ten mail bez problemov precitam (ten bordel naviac som uz zvyknuty ignorovat);  v PDAcku sa mi bohuzial vdaka tomu, ze to je mime v mime, nezobrazi; ale takych je bohuzial cim dalej tym viac, no proste ten mail zaignorujem, predsa nazor niekoho, komu nestoji za namahu ho sprostredovat vsetkym prihlasenym, ma vo vacsine pripadov nebude trapit. Mne je to teda viacmenej jedno, ale trvam na tom, ze do konferencie sa to neslusi.

wek