OT Zobrazenie mailu od RV

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Únor 5 05:20:05 CET 2009

> Myslim, ze ste presne trafili problem. Predsa patu doklada server a tym uz
> je sprava "poskodena". Hoci pan Troller tvrdil, ze je v poriadku. No omyl sa
> moze pritrafit kazdemu.

Zdravim,
  ja se stale domnivam, ze ten mail je dle RFC3851 v poradku. Struktura mailu
dle meho klienta vypada takto:

  I     1 <no description>                      [multipa/signed, 7bit, 2.5K]
  I     2 |-><no description>                   [text/plain, 7bit, iso-8859-2, 0.4K]
  A     3 |->S/MIME Cryptographic Signature     [applica/x-pkcs7-si, base64, 1.6K]
  I     4 <no description>                      [text/plain, quoted, iso-8859-2, 0.2K]

  Prve 3 komponenty MIME struktury pochazi od autora a ctvrta je ta "paticka"
serveru. Jest vidno, ze server nepribalil paticku jako soucast signovane
struktury definovane v polozce 1, ale samostatne, coz je korektni - MIME je
strukturovany hierarchicky standard, ktery takovou variabilitu umoznuje.
Klient mutt v tomto pripade pipne a napise dole: "Warning: Part of this
message has not been signed". Myslim, ze tak by se to melo chovat.

> Skusal som, serioznu spravu aj s dig. podpisom zobrazi aj OE celkom bez
> problemu.

Z toho asi vyplyva, ze mu dela potize tato hierarchicka, avsak nadale zcela
korektni MIME struktura.

S pozdravem Pavel Troller