OT Zobrazenie mailu od RV

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Únor 4 20:30:12 CET 2009

Potvrzuji, nefunguje. Rozesílací server s tím jen udělá něco divného, co
způsobí, že se obsah přílohy automaticky nezobrazí pod mailem.

Když mi přijde txt soubor z jakéhokoli jiného zdroje, než HW konfera,
zobrazí se.

Řekl bych, že to souvisí s problémem, o kterém jsem se tu několikrát
zmiňoval, totiž že od jisté doby při odpovídání na maily z HW nevznikají
zobáčky. Oba problémy půjdou pravděpodobně odstranit společně.

PH

From: "Milan Mlynarčík" <milan.m@centrum.sk>
To odstranovanie celkom nefunguje. V zozname prijatych sprav mam pri Vasej
ikonku dig. podpisu.

From: "HW CNCnet.info"

Kdyz jsem s tim zacal tak jsem si v archivu overil jak se tam zprava
zobrazuje - byla bez problemu a signaturu server pred odeslanim
odstranuje jak je videt zde:

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-February/136426.html

tudiz zpetne je rozesilana uz normalne bez podpisu. Ja aspon zde v mailu
nevidim vubec nic - zadnou zmenu proti predtim.

To ze se certifikat jevi neduveryhodny (pokud se nekomu zobrazuje coz
nechapu kdyz byl odstranen) tak je to jen tim, ze neni nainstalovan
certifikat vydavajici korenove autority.