OT Zobrazenie mailu od RV

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Únor 4 20:05:45 CET 2009

Spolecensky problem mozna, ale take osobni - v praci jsem nucen vsechny
maily mnou poslane nove povinne signovat.

Kdyz jsem s tim zacal tak jsem si v archivu overil jak se tam zprava
zobrazuje - byla bez problemu a signaturu server pred odeslanim
odstranuje jak je videt zde:

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-February/136426.html

tudiz zpetne je rozesilana uz normalne bez podpisu. Ja aspon zde v mailu
nevidim vubec nic - zadnou zmenu proti predtim.

To ze se certifikat jevi neduveryhodny (pokud se nekomu zobrazuje coz
nechapu kdyz byl odstranen) tak je to jen tim, ze neni nainstalovan
certifikat vydavajici korenove autority.

Radek Vicek