OT Zobrazenie mailu od RV

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Únor 4 16:30:49 CET 2009

> Dobry den!
>
> V poslednej dobe sa mi spatne zobrazuju prispevky od pana Viceka (priloha)
> Nahlad nefunguje vobec, po otvoreni je to tiez nanic. Vlastny text mailu je
> v tom txt subore.
> Pouzivam OE 5.5
> Robi to aj inym ?  Ako to riesit ?
>

>                                                 Milan  Mlynarčík

Zdravim,
  kolega RV sve maily signuje. Je asi jediny, kdo to v teto konfere dela.
Mail jsem kontroloval a ma zcela korektni strukturu, zde v klientu mutt se
zobrazuje naprosto perfektne, avsak signatura neni automaticky overena - jsem
informovan, ze nemuze byt (pravdepodobne neni k dispozici patricny verejny
klic). To by vsak nemel byt duvod k nezobrazeni mailu.
  Vidim tedy jednoznacne problem ve Vasem klientu.
    S pozdravem Pavel Troller