Zahada obvodu 75150

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Únor 3 16:08:52 CET 2009

Hezke odpoledne,

    davam dohromady jedno zarizeni a krom toho, ze z nej asi zesedivim,
jsem narazila na jednu zahadu. Obsahuje, krok jineho, obvod 75150 coz je
budic linky. Problem je v tom, ze v katalogovem listu ma pouzdro DIL8 a
ten muj ma pouzdro DIL16. Vypada to, jako kdyby nekdo vzal obvod a dal
jej do vetsiho pouzdra, ale zapojeni nozicek by zustalo, ty navic jsou
nezapojene. Tedy tak se to alespon jevi.

    Je to nejaka sranda od vyrobcu a nebo jen nenachazim spravny
katalogovy list? Nasla jsem jej od dvou vyrobcu a oba maji jen osm nozicek.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz