Kondenzatory do pulsnich zdroju - keramika / elektrolit?

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pondělí Únor 2 14:17:42 CET 2009

Dobry den,

napriklad Maxim v App. Note
APPLICATION NOTE 3639
Design of a Nonisolated, Flyback LED Driver Circuit

ma v zozname suciastok pre kondenzator na vystupe uvedene:
10μF ±10%, 16V X7R ceramic capacitor (1206) TDK C3216X7R1C475K

takze by som sa to nebal pouzit.

Richard Kaliciak