Trochu OT: Maskovane radio

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Únor 2 09:54:18 CET 2009

Nevím, mrkněte se do toho zákona, taky mi připadal idiotský. To s tím autem
asi bude jinak, ale jinak opravdu nezáleľí na tom, čí to rádio je, aspoň u
fyzických osob, podnkatele jsem nezkoumal.

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>

To je nejaka blbost ne? To dostane zamestnavatel pokutu za to, ze si
prinese zamestnanec do prace svuj mobil s radiem? Nebo ze zaparkuji sve
auto s radiem na parkovisti v praci? To asi ne.

Dulezite je co ma zamestnavatel v ucetnictvi - co je majetkem firmy.

Radek Vicek

Daląí informace o konferenci Hw-list