Zkušenosti s MCU řady COP8 ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 1 06:45:31 CET 2009

Zdravím,
  v jednom zařízení jsem objevil MCU, se kterým jsem se dosud v praxi nesetkal.
Je označen COP842C-DLJ/N, je od NS a bydlí v 20pinovém DILu. Stačil jsem
vygooglit základní údaje, např. to, že je to typ s tuším 1kB PROM a 128B RAM.
Na stránkách NS jsem našel i nějaké nástroje, které ani nepotřebuji, neboť
jeho kód zvládá ASL a já celkem nemám potřebu vytvářet pro něj velké projekty.
Spíše bych rád udělal trošku zpětného inženýringu toho, co mám v ruce.
Co mne tedy zajímá, je:
  - Lze vyčíst obsah PROM z tohoto konkrétního modelu MCU ? Má to nějaké lock
bity či podobné security funkce ?
  - Existuje na to disassembler ? Ten jsem nikde nenašel.
  S pozdravem Pavel Troller