Re: Aritmeticky prumer

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 31 18:54:37 CET 2009

Výpočetně nejjednodušší způsob výpočtu klouzavého průměru je
http://en.wikipedia.org/wiki/Cascaded_integrator-comb_filter

Záleží, jestli vaše data můžete decimovat nebo ne.
Pokud ne, tak přinejmenším potřebujete stejný počet paměťových buněk jako je počet čísel aritmetického průměru. To znamená s vašimi dvěma buňkami spočítáte klouzavý průměr maximálně délky 3. Pokud můžete decimovat, tak vám CIC pomůže ušetřit nějakou paměť.

> Moje varianta je v jedne promenne neustale cisla scitat, v druhe zvysovat
> pocet vzorku vzorky a tyto dve cisla delit.

Tak tohle fungovat nebude.

Vojta Bubník