OT klimatizace

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 31 12:20:05 CET 2009

Smankote, "pokut", no to je preklep...
----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 31, 2009 12:15 PM
Subject: Re: OT klimatizace

Je lepší udělat si potrubí na místě na míru. K tomu bude asi potřeba
kalíškovač, pokud tam není nějaký jiný způsob připojení. Pokut jsou tam
kalíšky (kuželovitě roztažené konce), nezapomeňte na trubku napřed nasadit
matice, jinak se tam poměrně těžko dávají.
Ve vnitřní jednotce a v potrubí bude vzduch, ten se musí dostat ven.
Nepotřebujete vývěvu, stačí to celé před dotažením spojů na venkovní
jednotce řádně propláchnout butanem nebo propan-butanem. Stačí nějaký
udělátor s hadičkou a připojit to na sprej s plynem do zapalovačů nebo na
malou flašku s PB. Pak se spoje dotáhnou a otevřou se kohouty na venkovní
jednotce. Propan ani butan nevadí, propan má podobné vlastnosti jako R407c,
oba jsou používány i jako chladiva nebo jejich složky. Je vhodné u toho
nekouřit.....:)
AZE