OT klimatizace

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 31 11:34:19 CET 2009

Hledejte v historii konference. Postup popisoval tusim AZE.
Tuhle klimosku jsem loni ohlizel a uvazoval o koupi.
Z jinych duvodu z toho seslo.
Co jsem si vsimnul pri obhlidce,soucasti baleni neni:
1) propojovaci potrubi-nutno dokoupit
2) montazni konzola pro venkovni jednotku
3) silentbloky pod venkovni jednotku
Freon je natlacen v kompresoru.
Takova montaz je mozna. Pri opacne pozici venkovni jednotky
se dela na potrubi eS-ko.
JURP