VA metr LCD

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 31 11:05:35 CET 2009

Ja je pajim nizkoteplotni stribrnou pajkou.
Pokud nebyla k dispozici pouzival jsem klasickou pajku.
Vybiral jsem si v GM-u tu s nejnizsi teplotou tani.
Clanky pred pajenim strcit tak na 1/2-1h do mrazaku (dle velikosti).
Na pajene misto trochu pajeci kapaliny na Ni povrchy (Elchemco)
a nejvetsim hrotem na mikropajce s nastavenou vyssi teplotou (~380stC)
rychle zapajet. Nejlepe se to paji starou klempirskou klasikou 150W.
JURP