o LHC v Mileniu na CT24

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Prosinec 30 20:59:04 CET 2009

citim sa ako maly hacker, ale uz dopozerane :-)
Bolo tam mnozstvo nepresnosti a zopar prehodenych menoviek, ale myslim
ze to nebolo az take zle ako dokazu niektori zurnalisti vyrobit...
Historicky uvod bol celkom dobre spracovany, pani fyzici si potom
rozpravali o svojich detektoroch a nerozoberali velmi samotny
urychlovac. O detektoroch zase ja vela neviem (na prednaske som to
hovoril ze sa im nebudem venovat) a viem zase vela o samotnom LHC.
Myslim ze by som ten program oznamkoval takou 1- az 2 :-))))
b.