Verejne osvetleni (bylo: Cree XLamp....)

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Středa Prosinec 30 19:49:00 CET 2009

> Obecně vzato, při dobrém osvětlení lze vyfotit osvětlenou plochu  i se
> svítidlem v zorném poli, aniž by tam vadilo. Jenže právě takové osvětlení
> se naprosto nehodí do reklamních papírů pro obecný lid...

<PROVOKACE>
Astronomove uz leta vedi ze verejne osvetleni jako takove je blbost.
Nejcasteji se instaluje kvuli pocitu bezpecnosti, proste verejnosti, ale
nikdo si neuvedomuje, ze osvetluje + oslnuje obet, zatimco pripadnemu
lumpovi vytvari hluboke stiny, ve kterych se da skryvat - kdyby nebylo maji
obe strany rovne podminky  - vyzkousel jsem na vojne v Libavskem cvicnem
prostoru a je to tak - v samotnem VVP neni poulicni svetlo nikde a jak se k
vam nekdo blizi - uctive vas uz z dalky zdravi, protoze kazdy muze byt
gauner a mnozi maji bouchacky (dustojnici)  ..... a ted rekneze ze to tak
neni.
</PROVOKACE>

Zdravi Petr Kubac