solna lampicka

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Středa Prosinec 30 18:25:27 CET 2009

> diky za potvrzeni nazoru,
>
>     existuje nekde nejak definovane mnozstvi soli na objem vzduchu
> pripadne nejake mnozstvi dodane energie, aby sul mela nejaky ucinek na
> organismus ?
> jak funguji solne jeskyne ?

V jeskynich jsou vetsinou velka jezera slane dulni vody, zima, tma, a
pruvan - co jsem slysel od lidi pres speleoterapii  tak ty tri posledni veci
maji pri lecbe v jeskyni nejvetsi vliv - zpusobuji stres, ktery uvolnuje
stresove hormony - kortikoidy - z vlastní produkce organismu - ty delaji
dobre na astma a alergie pro ktere se do jeskyni nejcasteji leze

Zdravi Petr Kubac