Cree XLamp MC-E LED RGBW a White

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Prosinec 30 12:55:04 CET 2009

Úroveň osvětlení je z těch pouličních zářivek ve skutečnosti ještě horší. Z
důvodu velkých rozměrů zářivek se většina světla vyzáří nesprávnými směry.
Tyhle svítidla víc oslňují, než osvětlují. Ovšem takové oslnění dokáže u
prostého lidu budit dojem kvalitního osvětlení...

Ovšem LEDkový svítidla, co jsou v Praze u Anděla, ty vesnický zářivkový
právě tím oslňováním značně připonínají - Bylo to první co mě napadlo, když
jsem je tam uviděl.

PH

From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
Vymenit jste mohli, usetrit za el. en. taky, ale pokud slo skutecne o
sodikove vybojky a ne o rtutove, tak  uroven osvetleni mate dnes nizsi
nez pred tim.
Vysokotlaka sodikovka ma cca 140 lm/W, zarivka rekneme 100 lm/W.
Nahrada 70W sodik 36W zarivkou je sice mozna, ale z hlediska urovne
usvetleni stezi rovnocenna.