Tlumeni mericiho ustroji pristroje Ganzuniv 1

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Prosinec 30 10:55:10 CET 2009

Hezke dopoledne,

     ja jsem na to elektricke tlumeni uz take prisla, zahada byla ve
studenem spoji, primo v ustroji, a tak byla civka odpojena od sveta.
Proto nemela zadne tlumeni. Tedka je uz tlumena dobre.

     Ano je to Madarsky stroj. Dokonce jsem nasla jeho schema,
http://oldradio.tesla.hu/ , a z nej pochopila ten figl s tlumenim. Nic
mene mi tedka ponekud zlobi stridave rozsahy, ale jinak uz chodi dobre :-)

Sasa Svobodova