Re: Výběr routeru / switche - návrh sítě

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Prosinec 29 23:56:26 CET 2009

2009/12/29 Jan Půhoný <konference@puhy.cz>:
> 1) Jakou by jste doporučovali konektivitu pro 24IP telefonů? Zákazník tam
> tlačí ADSL 8M/512k - podle mého názoru to nemůže stačit. Děsí mě především
> ten uplink.

No to asi fakt nemůže, v manuálu pro moji VOIP bránu/router se píše
nastavit 128k rezervu pro uplink vyhrazenou pro telefonování. Pro 24
telefonů by to bylo 3072k. Ale ono to stejně v praxi nebude tolik,
chtělo by to vyzkoušet. Ale problém je, že těch 512k bude nejen pro IP
telefony, ale asi pro všechno, ne?

Kde to je, to tam neni dostupnej nějakej symetrickej internet?

P.K.