[OT] USB mikroskop

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Úterý Prosinec 29 14:46:21 CET 2009

V loni to meli v Lidlu taky a po Vanocich slevili na 990,- kacek. Za to
jsem to koupil a jsem celkem spokojeny (na takoveto domaci zkoumani s
deckama), i kdyz ten obrazovy senzor spis nic moc.
P.S. Jeste jsem to koupil kamaradce (ucitelce), ktera z toho byla celkem
pekne nadsena. Nosi to do skoly a pripojuje na jejich inter-aktivni
tabuli ;)
JM