] IBM T42

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Prosinec 29 10:37:10 CET 2009

mam tedy T43, ale zeptal bych se na dily tady www.vtdata.cz .
mam od nich notas a delaji i servis, predpokladam ze vam neprodaji pamet
nebo hdd co by do T42, nesli.
nebo se jen zeptat kam az se da T42 upgradovat ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, December 29, 2009 10:09 AM
To: HW-news
Subject: [OT:] IBM T42

Zdravim,

potreboval bych par informaci o IBM T42, vim, ze je tu par lidi chvalilo
a vlastni.

Nechal jsem se od znameho v ramci barteroveho obchodu "zaukolovat",
potrebuje upgrade disku a pameti. No a protoze tu masinu porad vyuziva k
praci, jedina rozumna cesta je, ze ja ten NB dostanu vecer a rano mu ho
odevzdam vylepseny. Z toho vyplyva, ze neni moc cas na experimenty pri
nakupu dilu, tak bych si potreboval overit, ze jsem se dopatral spravne
(masinu jsem jeste nemel fyzicky v ruce):

Disk je v T42 klasicky IDE nebo SATA? Vzhledem k datu vyroby
predpokladam IDE. Mate nekdo zkusenosti s tim, jaky nejvetsi disk lze
nainstalovat?

Totez s pameti - predpokladam, ze tam jsou SO-DIMM DDR2, masina ma ted
1GB a rad bych, aby tam bylo vic (min 2GB). Je nejaky zadrhel? Da se
pouzit cokoli "co se tam vejde", nebo ma IBM nejakou ochranu na pouziti
svych dilu? Nebyl by to zdaleka jediny vyrobce (i kdyz ja to zazil spis
u serveru).

Diky za zkusenosti a preju hezky den a vsechny svatky, Vanoce, Novy rok,
hezky novy rok, velikonoce a tak podobne :)

Pavel Kutina