dobijeni baterie

aze azehw@volny.cz
Pondělí Prosinec 28 19:08:28 CET 2009

Když jste vzpoměl Savoniův rotor, nezkoušel někdo tuhle věc zhotovit z 200 l
sudu?
Někde na netu jsem viděl dva takové rotory nad sebou pootočené o 90°.
Zajímalo by mne, jak se to chová a co se od toho dá čekat. S ohledem na
velikost plochy by to nějaká ta desítka W mohla být..
AZE

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 28, 2009 5:49 AM
Subject: Re: dobijeni baterie

Osobne bych to resil spis Savoniovym rotorem, neni treba resit nataceni
na vitr, staci mu mensi vitr, jednodussi mech. konstrukce a take vyssi
odolnost proti pretoceni rotoru ve velkem vetru.

Jako generator jednoznacne nejaky BLDC motor, kterych se pro modelare
dela siroke spektrum vykonu a konstrukci - neni problem si vybrat
odpovidajici kV a vykon.

--
S pozdravem
Radek Vicek