asus wl-700gE

Petr Dlabal petr@dlabal.cz
Pondělí Prosinec 28 12:51:56 CET 2009

Pro inspiraci doporucuji zacit zde
http://wl500g.info/showthread.php?t=7836&highlight=spin
(pokud nejit hned do openwrt).

Zastavit HDD na USB neni zas az tak jednoduche pokud si to dobre
pamatuji (mam wl500gP), byla tam nejaka metoda, ale hdparam to neslo,
neproslo to pres mass storage. Da se nastavit primo ten samotny hdd
aby usinal sam od sebe, ale kazdy hdd to neumi. SCSI-STOP me osobne
nefungovalo. Takze mi tam bezi 2,5" hdd uz asi 2 roky nonstop, sice to
neni moc "green" ale co se da delat...

PD