Re: sběrné dvory (Bylo:OT Zrcadlo po domacku)

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Prosinec 27 20:23:31 CET 2009

 27.12.2009, 20:18:05

Kdepak vyhodit. Tim sice roztacite kola kapitalismu, ale nedostatecne.
Vsechny veci je treba po zakoupeni zrecyklovat nebo ekologicky
zlikvidovat. Ovsen ne zadarmo ale za velke penize. Recyklace "za pivo"
je ekonomicky zlocin a pachatel by mel byt bez milosti tez zrecyklovan
:-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz