sběrné dvory (Bylo:OT Zrcadlo po domacku)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Prosinec 27 19:59:47 CET 2009

Ja jsem "vždy dosáhl úspěchu", ten spočívá v tom, že je třeba majitele
nebo provozovatele pozvat na pivo atd.... Když už vše zklamalo, tak mam
jednu mooc hezkou kamarádku a ta  kolikrát stačí stačí aby jen
naznačila..... :-(
No , pravda někde mi to musí odmontovat sám provozovatel a přivést na
dohodnuté místo. ( asi maj opravdu strach)
Teď po Vánocích jsou opravdu "žně" já jsem si přitáhl vloni krásnou
lištu plnou ( 12 kusů) solid-state 40A relé, a třífázový siemens měnič
2,5kW. Byla v něm vadná trubičková pojistka...