OT Zrcadlo po domacku

Neděle Prosinec 27 16:22:03 CET 2009

V Praze nevím ale u nás v Ostravě mně nechají se porejpat v tom kontejneru v čemkoliv... Teda tu a tam si zobnu nějakou drobnost - ne zrovna kompresor ...

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Sunday, December 27, 2009 4:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Zrcadlo po domacku

Zkusit muzu, jenze mam zkusenost se sbernymi dvory takovou, ze me nenechaji si tam cokoliv demontovat a odnest. Naposled jsem tam videl pekny kompresor z mrazaku, ale bohuzel pry nic nesmi davat. Nezdalo se ze by byli nakloneni dohode. :(

Mate tip na schudny sbernak v Praze? Ten na u;. Generala Sisky to neni. (nebo nemam vyvinuty "vyjednavaci talent")

PK