VA metr LCD

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Sobota Prosinec 26 17:57:30 CET 2009

Já bych se tak trochu přidal do vlákna. Bráchovi se zbláznil levný
multimetr, tak by chtěl něco za přijatelnou(občasné měření) cenu, ale
aby neshořel když se na něho křivě podívá nebo ho špatně položí. Já s
mým stařičkým Voltcraftem můžu natahovat oblouky z vn a on se tomu asi
ještě směje :-) Mate dobré zkušenosti s nějakým levnějším multimetrem?
Dík
S pozdravem,
		Miloš Dašek
P.S. O dnešních Voltcraftech si přílišné iluze nedělám, ale nevím.