Cree XLamp MC-E LED RGBW - kde kloupit?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Prosinec 26 14:07:04 CET 2009

On je ten jejich web naposledy aktualizovany 6.6.2008 a navstivilo ho celych 2500 lidi.

Cree XLamp MC-E Color RGBW  nevypada spatne, ale ta cena je dost drasticka.
Nasel jsem je i na ebay
http://cgi.ebay.com/Cree-XLamp-MC-E-Color-RGBW-LED-Emitter-w-21mm-Base_W0QQitemZ390133745890QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item5ad5c888e2

Pokud ji srovnam s
http://www.promelec.ru/UPLOAD/fck/image/for_news/kingbright_news/KAD1-9090BRGC-01_3-STAR.pdf, kterou snad lze koupit za 3.95$,je v RGB o fous lepsi, ale pri te cene, je tam sice na vic bila s 100lm, ale to odpovida tak Cree XR-E Q4 a Q5 lze sehnat tak za 5$

Suma sumarum, zajimave, ale tak za 10$, za 24$ je to nezajimave.

Provedeni 4xbila maji na DX http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16145, ale i zde za to chteji 17.68$ a to za Group K s 370lm tj. 92lm/dioda tedy tak 82lm/W

Tom

>Díval jsem se na nabídku Tron a moc mě nenadchla.
1. Ve Firefoxu se mi blbě zobrazuje (texty přes sebe), musel jsem po dlouhé době spustit MSIE.
2. Píšou tam "nové LED Cree 60lm/W" no co vím, dneska se umí už 120 lm/W. To bych očekával jako novinku. 60 lm/W dělají i číňani  http://www.ecom.cz/novinky/powerLED.pdf
3. Taky bych v kategorii "osvětlovacích LED" očekával vyšší výkony než 3W. Číňani dělají pro běžné osvětlení až 20W, pro pouliční osvětlení moduly 50 a 100W.
Koncem ledna mi přijdou 10W ledky natural white 68lm/W, mezi tím se v katalogu objevily 79,6 lm/W
http://www.hueyjann.com.tw/english/htm/..%5C..%5CData%5CHiPower%5C018.pdf