kde koupit konektor a jeho zapojeni

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Sobota Prosinec 26 11:47:27 CET 2009

A mají jí i jako jednotlivý komponent?  Takto bych k vám přišel a řekl: „Potřeboval bych pár Z a W bosonů″ a vy by jste mi dal špínu za nehty se se slovy tak si nějaký vyber :-)?

Možno převést na diodu, ta je také v procesoru ale dobývat ji nebudu :-). Ani to neumím.

Jinak za CERNem je i vidět práce. Drahá, někdy nevíme co s tím, ale je.

Je to docela sranda, ale raději už s tímto končím. Hezký zbytek roku.
ced