kde koupit konektor a jeho zapojeni

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Prosinec 25 18:58:01 CET 2009

Ja jsem to blize nezkoumal, nakreslil jsem si jak tam draty sly, a tak jsem je znova pripajel. Ale ten treti vodic IMHO slouzi k pripojeni odporu ve zdroji, podle ktereho notebook pozna, jaky zdroj je pripojen. Napriklad kdyz k dokine pripojite zdroj od notase, nejde notas zapnout a hlasi to, ze je treba pripojit 90W zdroj (u notase je jen 60W).

Jakub Serych