kde koupit konektor a jeho zapojeni

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Prosinec 25 18:18:10 CET 2009

Koupit IMHO nejde, ale podarilo se mi jeden opravit (mel zlomeny ten jehlovy pin) tak, ze jsem skalpelem orezal/vyrezal tu zalevaci hmotu, Pin po poradnem prohrati pajeckou klestemi vyrval (chtelo to znacnou silu a znacny stupen zahrati) a nahradil ho obycejnym spendlikem. Jediny problem je spatna pajitelnost spendliku, ale po aplikaci agresivniho tavidla se to chytlo.

Jakub Serych