Zmrtvely Dreambox

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Středa Prosinec 23 20:23:10 CET 2009

Zdravím

Chci požádat vážení kolegové o pomoc.

Známý má nějakého Dreamboxa (v označení je HD a číslo 80 - víc jsem si
nezapamatoval) - požádal mě, že nemůže připojit USB disk k němu.

Přišel jsem a připojil disk, udělal inicializaci z DB. Když jsem dal nahrávat,
tak dreambox psal že má jen 20MB, evidentně ho neviděl a snažil se nahrávat
na nějakou interní flash. Nechal jsem tam nahrát cca 1minutu záznamu, jestli
tam zbylo něco volného nevím.
Když jsem se díval do výpisu mount (přes televizi) tak disk byl vidět. Odpojil
jsem ho, připojil se ho ke svému NB a nasypal tam malé video. Na disku byla
jedna partition a filesystém ext3.
Po připojení jsem šel do přehrávače medii a ve výběru se snažil doklikat  na
disk, což se mi nepovedlo, tak jsem stisknul na ovladači EXIT a v tom
dreambox upadl do zelené smrti, vypsalo to nějakou chybu v python programu  a
šlo do resetu.

No a od té doby už nenastartuje. Když ho vytáhnu z elektriky a po chvíli
zapojím, tak začne startovat a a pochvíli opět zelená smrt a restart.
Připojení disku na to nemá vliv. Nic jsem v něm nenastavoval, takže nevím
proč by měl mít třeba blbou konfiguraci. Jedinnej důvod kterej mě napadá je,
že má interní flash plnou a potřebuje ke startu nějaké místo.

Jak z toho ven? Resetnout se to nedá, protože nežije, do konfigurace se taky
nedostanu.
Znáte někdo Dreamboxy a dokázali byste poradit, mám zkušenosti pouze s
linuxem, tohle jsem viděl poprvé - a už vypadám jako totální trouba a navíc
jsou svátky na krku.

Díky za rady

--

Petr "Zapik" Zapadlo